باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

تقویم 1394

1393/12/24 22:53
نویسنده : مامان مرجان
276 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ارزو دارم که سالی که در پیش داریم برات بهترین سال باشه

امسال از نظر من قشنگترین سال تحویل را خواهم داشت چون که شمای نازنین را کنارم دارم

این تقویم رو هم خودم برات درست کردم که با نگاه کردن بهش توی هر لحظه از سال بتونم چهره ی ناز شما

را ببینم و از لحظه لحظه ام لذت ببرم

عزیزم با حضورت به تقویم و فصل ها رنگ تازه ای بخشیدی

خدا را شکر یه خاطر داشتن گلی چون شما

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان لیدا
24 اسفند 93 23:53
تقویمش خیلی زیبا شده به به آفرین به این مامان باسلیقه سالتون پر از شادی و خنده باشه
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم انشاا... سال خوبی رو کنار دختر گلی داشته باشی
مامان تازه کار
25 اسفند 93 13:42
واااییی خیلی قشنگه، مبارکش باشه. خوش ب حال باران ک همچین مامان باسلیقه ای داره
مامان مرجان
پاسخ
ممنون خاله مهربون خیلی لطف داری انشاا... شما هم سال دیگه برای دختر گلی درست میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد