باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

یاد گیری کلمات انگلیسی

1395/10/30 20:36
نویسنده : مامان مرجان
205 بازدید
اشتراک گذاری

از اول دی شروع کردم و بهت گفتم میخوام بهت زبون کارتونی یاد بدم الهی دورت بگردم اونقدر اشتیاق نشون دادی که نگو همش ازم میپرسی مامانم این یعنی چی اون یعنی چی و منم با کلی اشتیاق همش بهت میگم و برات تکرار میکنم

مثل زبان فارسی که بهت یاد دادم انگلیسی رو هم با اجزا چهره برات شروع کردم 

توی یک ماه بهت اینها رو یاد دادم 

۱.چشم ۲.بینی ۳.  دهان ۴.  گوش ۵.  مو   ۶.شونه  ۷.دست ۸. انگشت دست ۹. زانو ۱۰.  رون پا   ۱۱. انگشت پا   ۱۲ .موز  ۱۳. بستنی   ۱۴.سیب  ۱۵.سیب زمینی ۱۶.پیاز  ۱۷. گوجه    ۱۸.هندوانه   ۱۹.خیار    ۲۰.توت فرنگی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد