باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

باران من

تولد دزد دریایی محمد امین

1395/10/20 0:43
نویسنده : مامان مرجان
161 بازدید
اشتراک گذاری

خاله زهره ده روز مونده بود تولدمحمد امین بهم زنگ زد و گفت میتونی برام تزیینات تولد محمدامین رو طراحی کنی منم که این کارها رو دوست دارم قبول کردم ناگفته نمونه که بی نظیر شد 

برای تو لباس درست کردم با تل دزد دریایی خاله بعد دیدن لباس تو گفت میتونی برای محمد امین درست کنی منم قبول کردم لباسها عالی شد

از صبح تولد همش منتظر شب بودی که بریم تولدمحمدامین از عصرش یک بادکنک اسکلت دادی بابایی باد کرد همش میگفتی میخوام اینو هدیه ببرم برای محمد امین اونجا هم دادی به محمد امین گفتی هدیمه برای تو 

توی تولد هم کلی با بادکنک های هلیومی کیف کردی و بقیه شب رو هم نشستی پیش محمد امین و بازی کردن اونو با تب لت نگاه میکردی و میگفتی ممدی بازی موشی نداری

اونجا ساعت ۹ بود که من و بابایی در حال هنر نمایی بودیم که امدی دامن منو کشیدی و گفتی بریم بخوابیم 

ده دقیقه هم نشد که خوابیدی و تا امدن خواب بودی موقع رفتن بیدار شدی و با ممدی جونت خداحافظی کردی و همش میگفتی من هدیشو دادم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد