باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

شیرین زبون

1395/11/4 20:53
نویسنده : مامان مرجان
172 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم اونقدر حرفهای بزرگتر از سنت میزنی که نگو اونقدر خانمی که نگو همیشه وقتی بهم میگی چشم در جوابت میگم چشمت بی بلا امروز سر صبحانه یه مقدار بی حال بودم بهت گفتم باران دستت به لیوان چاییت نخوره که بیافته گفتی چشم منم که حال نداشتم حواسم نبود داشتم برات لقمه میگرفتم که بهم گفتی مامانم بهم نمیگی چشمت بی بلا  وای گلم روزمو ساختی توی دلم انگار قند اب میکردند کلی سرحال امدم  

یا مثلا اینکه همیشه در جواب سلامت میگفام سلام به روی ماهت دو چشمون سیاهت 

یه روز در جواب سلامت گفتم سلام به روی ماهت بهم گفتی بگو دیگه دو چشمون سیاهت 

اخه گل قشنگم چرا اینقدر شیرینی تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد