باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

آخرین روزهای مردادی

1394/5/30 23:26
نویسنده : مامان مرجان
367 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم من از همون اول که دنیا امدی برات نظم ایجاد کردم چون خودم که به شدت طرفدار نظم هستم

باورت می شه صبح شما ساعت 8 بیدار می شی حمام می کنی هر روز بعدش صبحانه می خوردی

کارتن نگاه می کنی سی دی اموزشی می بینی در حین ان هم میان وعده می خوری

ساعت 12 ناهار می خوری  بعدش حدود 2 ساعت می خوابی بیدار که شدی با هم فلش کارت کار می کنیم

به قول خودمون دس می خونیم و عروسک بازی و تاب بازی بعد ساعت 7 شام می خوری و ساعت 8 تا 8.30

دیگه می خوابی دختر باهوش من

اینجا هم روزهای مردادی ات رو برات می زارم

.

این ها هم کفش های جیرینگ جیرنگی که بابایی برات خرید و شما انقدر ذوق کردی باهاش راه رفتی و صداشو در

اوردی که نگو منم بهت می گفتم خاله ریزه قر  می ریزه شما هی می خندیدی و با این اهنگ بیشتر راه میرفتی

.

اینجا هم همین طور که می بینی منتظر نانا هستیم که بیاد و با هم بریم پارک

.

اینجا هم که انگار برای شما انتظار یه مقدار طولانی شد و ببین که چطور و کجا رفتی و داری بیرون رو نگاه می کنی

.

بدون شرح در حال بازرسی کابینت شویندها

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان لیدا
20 شهریور 94 18:13
نووووش جونت باشه عزیزم خانوم چه تیپی هم میزنه غذا میخوره فدای انتظار کشیدنت, جووونم ببین چه جوری بیرونو نگاه میکنه
مامان مرجان
پاسخ
خاله جون یکوبرای شما وادریناجون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد