باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

باران من

خریدهای مردادماهی

1394/5/28 12:25
نویسنده : مامان مرجان
213 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم مثل همیشه بابایی جون رفت بازار و برای من و شما خودش کلی چیزهای خوشگل خرید

دوست دارم عکس تمام چیزهایی که برات می خریم رو برات بزارم که بعدا که بزرگ شدی ببینی و لذت ببری

عزیز دلم انشاا... مبارکت باشه گلم

تازه یک کاری که بابایی انجام داد و برام جالب بود این بود که از هر تل  و هد سری که برای شما خریده بود عین همون

رو برای منم خریده بود خودش می خندید و می گفت ست مادر دختری  با هم ست کنید بزنید فکر کنم خواسته با هم

دیگه دعوامون نشه خنده

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان هانیه
8 شهریور 94 13:25
مبارک باشه باران گلی،خیلی قشنگ بودن ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنی
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم
مامان لیدا
8 شهریور 94 15:08
چه قدر نااازن مثل خودت مبارکت باشه باران جونم
مامان مرجان
پاسخ
مرسی خاله لیدا جون
مامانی مینا
9 شهریور 94 13:16
باران شیرینم خریداری جدیدت مباااااااااارک عسل خانوم.
مامان مرجان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامی آتریسا جون
9 شهریور 94 15:57
مبارکت باشه عزیزم دست بابایی هم درد نکنه خیلی نازن، جوراباشو ببین
مامان مرجان
پاسخ
ممنون خاله جون منم وقتی جورابارو دیدیم خیلی خوشم امد خیلی خوشگلن
مامان آدرینا
10 شهریور 94 2:35
خیلی لباسای باران جون خوشگله پیش ما هم بیاین
مامان مرجان
پاسخ
ممنون حتما وقتی ادرس وبلاگتون رو میزنم میگه اشتباهه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد