باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باران من

پارک جوانمردان

1394/3/15 16:41
نویسنده : مامان مرجان
272 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنه شب بود که دیگه حال من و شما و بابایی خوب شده بود شب با  با دختر دایی ها و پسر دایی ام و خاله

 زهره اینا رفتیم  شام رضا لقمه و بعدش هم پارک چوانمردان که شما کلی با  محمد امین بازی کردی و تاب سوار

شدی با خودمون ماشینتو رو هم برده بودیم تو پارک که دیگه خاله و عمو حمید کلی باهات بازی کردند و ازت عکس

انداختند و اقعا دست خاله درد نکنه چون تازگی ها وقتی شما رو بغل می کنم دستم خواب میره خیلی توی بغل

کردن شما به من کمک می کنه اون شب هم کلی بازی کردی خلاصه اینکه شما اگر همه 24 ساعت هم بیرون

باشی بازم برات کمه و خسته نمی شی

 

.

این شما در حال حرکات اکروبات که خاله این صحنه رو ثبت کرده

.

اینجا هم چون تابش محافظ نداشت با هم نشستیم و شما مدام در حال ذوق کردن برای دختر بغل دستی بودی

که اصلا بهت اهمیت نمیداد گلم عزیز دل مهربونم که با همه دوستی

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد