باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

باران من

ٍٍسبد اسباب بازی

1393/12/11 1:08
نویسنده : مامان مرجان
317 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم من توی سیسمونی شما بر اساس تجربه ای که از سر محمد امین پسر خاله زهره به دست اورده بودم برات

اصلا اسباب بازی نخریدم همون  عروسکهای خودم که بابایی برام تو ولنتاین های ده سال گذشته خریده بود را

داشتم چون معتقد هستم هر اسباب بازی باید در زمان لازم و براساس سنی که توش هستی برات خریده بشه

که بتونی توی اون برهه ازش کمال استفاده رو ببری

برای همین اسباب بازی هات الانت محدود شده به تعدادی عروسک کوچولو گیاهی و توپ و تعدادی اسباب بازی

 کوچولو که یا مامان مینا و یا عمه سارا برات خریدن

برای همین منم به مامان سودابه جون گفتم که چیزی نیاز دارم که بتونم این اسباب بازی های کوچک رو داخلش

بزارم و چون وسایل اتاقت همه قرمز رنگه مامانی مهربون زحمت کشیدن و برات از بیرون این سبد اسباب بازی کفش دوزک رو خریدن

چند جا رفتم ولی نتونستم اونی رو که می خواستم پیدا کنم تا اینکه مامانی برات این  سبد اسباب بازی کفش دوزکی رو  پیدا کرد

شما هم خیلی دختر خوبی هستی  سرت رو می کنی داخلش و خودت دونه دونه اسباب بازی هات رو میاری

بیرون  و باهاشون بازی می کنی و شب هم به کمک خودت دوباره جمعشون می کنم میزارم داخلش چون معتقد

هستم که از الان خودت باید  جمع کردن وسایلت رو یاد بگیری اموزش از همین کوچیکی باید اغاز بشه عشقم

.

دونه دونه از توی سبدت اسباب بازی هات وسایل رو  در میاری و زود هم ازشون خسته میشی و میری سراغ یکی

دیگه  و یکی دیگه

.

عزیز مهربونم مامانی دورت بگرده اینجا هم دیگه خسته میشی و خودت دلت می خواد بخوابی

برام جالبه برعکس چیزهایی که تا قبل از داشتن تو شنیده بود اینکه باید بچه ای رو با زور خوابوند اصلا در مورد تو

این طور نبوده وقتی که زمان خوابت باشه انقدر برای خواب اشتیاق نشون میدی که نگو

شما هیچ وقت منو برای خوابت اذیت نکردی هر روز ساعت 7 بیدار میشی شب هم ساعت 7.30 یا 8 میخوابی ظهر

ساعت 11 یه چرت مختصر می زنی کلا مثل خودمی دوست داری برای هر کارت نظم و قانون داشته باشی همین

طور هم خوبه دخترم داشتن نظم و قانون در همه چیز حتی خواب هم لازمه

ممنونم که اینقدر خوبی

خدایا فقط می تونم بگم شکرت شکرت به خاطر هم چین نعمتی

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد