باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

باران من

خرید شب عید 94

1393/12/13 2:11
نویسنده : مامان مرجان
260 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز بابایی مهربونت رفته بود بازار و برای شما کلی لباس عید خریده بود بابایی انقدر با سلیقه اس که

نگو انقدر قشنگ همه چیز رو با هم ست می کنه که نگو من که عاشق لباسات شدم راستش برای منم کلی چیز

خریده بود ولی وقتی امد خونه ازش خواستم اول مال شما رو بهم نشون بده عزیزم راستش من از اینکه برای شما

چیزی می خریم بیشتر از برای خودم لذت میبرم باورت میشه انقدر اب یخ گذاشته باشن رو قلبم

نمیدونم چه جوری من شما می تونیم از بابایی به خاطر این همه خوبی و مهربونی قدر دانی کنیم ولی همیشه

یک چیز رو به خاطر داشته باش که بابایی بهترین پدری است که یک دختر می تونه داشته باشه

بابایی باران ممنونیم به خاطر همه چی

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد