باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

تولد بابا محمد 93

1393/11/19 0:3
نویسنده : مامان مرجان
377 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بار دیگر 19 بهمن ماه فرا رسید روزی که از وقتی با  بابا محمد اشنا شدم برام معنا گرفت شد یکی از بهترین  روزهای تقویم

گل قشنگم ولی این بار 19 بهمن با دیگر 19 بهمن ها تفاوت عمده داشت اون هم وجود شمای نازنین در کنار من و بابایی بود

اعتراف می کنم برگزاری  تدارکات مهمانی با وجود شما یکم سخت بود ولی با تلاش و کمک های مامان سوادابه جون در نگهداری شما منم تونستم مراسم رو اونجور که دوست داشتم برگزار کنم

صبح روز تولد  هم با مامان سودابه جون رفتیم و کیک گرفتیم و منم اون رو توی بالاکن قایم کردم برای کادو هم از طرف خودم  کتونی و  از طرف شما تی شرت گرفتم

بابایی هم شب کلی ازم به خاطر زحمتهام که با و جود شمای نازنین دوچندان شده بود تشکر کرد

شما تو طول مهمانی خیلی خانم بودی حتی برای بابایی رقصی که باهم دو هفته بود تمرین کرده بودیم رو تو جمع انجام دادی دستات رو  با اهنگ می بردی بالا و شادی و جیغ می زدی و همه رو به وجد اورده بودی

البته شما اول مهمانی لباست و هد سرت این طور که می بینی بود ولی تا اخر مهمانی دونه دونه همه رو در اوردی و دیگه مو قع کیک لباس راحتی پوشیدی گلم  ولی بازم ممنون مامانم

شمایی که هر شب 8 می خوابی تا ساعت 11 بیدار موندی گلم  خانمی کردی

ممنونم که هستی ممنوم که با وجودت توی هر جمعی شادی رو می پراکنی عشقم

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان طیبه
27 بهمن 93 23:36
سلام عزیزم تولد همسرمهربونت وبهت تبریک میگم. امیدوارم که همیشه در کنار هم خوب وخوشبخت باشید. ماشاالله هزارماشالله چه دخترنازی داری خدا حفظش کنه. حتما واسه خوشگل خانوم اسپند دود کن. گلم اگه با تبادل لینک موافقی بهمون سربزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد