باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

اولین ایستادن

1393/11/17 23:08
نویسنده : مامان مرجان
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل زرنگم شما به طور باور نکردنی فردای ان روز ی که به طور کامل  چهار دست و پا رفتی تونستی به طور کامل بایستی

تکامل حرکتیت یکی بعد از دیگری اتفاق می افتد گلم به امید اولین قدم گلم

حالا هم  این اولین ها به روابت تصویر

.

روروعک رو میگیری و بلند میشی شیطون قربونت برم با اون حواس جمع ات تا صدای کارتون مورد علاقت رو می شنوی سریع به طرف تلویزیون بر می گردی

.

قربونت برم شیطون تا می بینی که جلو دی وی دی چیزی نیست سریع خودت رو میرسونی و می کشیش اخه می خوای ببینی که تعمیر لازم نداشته باشهخنده

.

یه مقدار اوردمت عقب پیش عروسک هات ولی قربونت برم با سرعتی برابر سرعت نور خودت رو به تی وی رسوندی و با اینکه به فکر خودم جلوت سد گذاشته بودم موانع رو رد کردی و دوباره خودت رو به تی وی رسوندی گلم انشاا... بتونی توی زندگی اینده ات هم همین طور تمام سدها و موانع رو از جلوت برداری

.

عزیزم بله شیطون به هدف رسیدی و بلند شدی

هدف شناسایی شد و شلیک که همان ضربه زده به تی وی بود انجام شد

.

بعد از اینکه از جلوی تی وی برت داشتم قربون پشت کارت برم من اصلا دست از هدفت بر نمیداری به سمت میز وسط میری و اونو میگیری و بلند میشی عزیزم

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد