باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

تصمیم ناگهانی فروش خانه

1395/6/14 11:16
نویسنده : مامان مرجان
172 بازدید
اشتراک گذاری

سال گذشته ۳ ماه خونمونو برای فروش گذاشتیم اما چون پارکینگ نداشت هیچ کسی نخریدش یه شب به بابایی گفتم خونرو بزارم تو سایت دیوار برای فروش گفت برار فرداش از صبح تا ظهر اونقدر زنگ زدن که بابایی گفت برش دار منم برداشتم ولی همون چند ساعت کار خودشو کرد و خونه به فروش رفت خونه ای که تو توش دنیا امده بودی اواین خونت گلم 

مستجر رو هم بلند کردیم و خودم تو سایت دنبال خونه گشتم اونجا یه خونه خوب دیدم و به بابایی نشون دادم چون خودم توی سازمان برنامه مرکزی بزرگ شده بودم عاشق سازمان برنامه بودن قسمت شد و یه خونه توی سازمان برنامه شمالی پیدا کردیم 

وای به شدت نیاز به بازسازی داشت ما هم باید خونمون رو تحویل میدادیم مجبور شدیم بار و بندیلمونو ببندیم و مزاحم نانا بشیم 

اثااث جمع کردن خیلی سخت بود ناناجان می امد پیش تو منم دست تنها تند تند جمع میکردم سخت بود خیلی خیلی سخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد