باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

باران من

کلاس خلاقیت سازمان برنامه شمالی

1395/6/20 11:25
نویسنده : مامان مرجان
124 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه رفته بودیم خونه نانا با اثاثامون ولی باز هم به پیشنهاد نانا توی ته کوچه خونه جدیدمون کلاس نوشتمت ته کوچه مون پارکیه به اسم مریم تو اونجا سرای محله داره و توی سرای محله هم کلاس خلاقیت 

اونجا مربیت خاله زهره بود که تنبک میزد و شماها رو به وجد می اورد بعد از کلاس هم میرفتیم برگ بازی روی چمن ها

ماه اول عالی بودی مثلا اموزش سلام رو میرفتی بیرون وقتی ازت میپرسیدن که کیه میگفتی 

باران مالکی هستم از کلاس 

تا جایی که با همه دوست بودی و توی تمام برنامه ها حضور داشتی  خاله زهره میگفت باران نخود همه چی 

ولی یه بچه اونجا بود به اسم دانیال یه روز که داشتی با بچه وسط کلاس میرقصیدید امد زد تو سرت کلا به همه توسری زد 

از اون به بعد انگار تو یک هو عوض شدی و از بچه یه جور ترس پیدا کردی و از اون به بعد اوایل که با زور میبردمت و بعدش دیگه فقط دوری میکردی و نگاه 

خیلی ناراحت بودم چون تویی که از همه بهتر بودی ناگهان به خاطر اون بچههه اینطوری شدی ولی من دست از تلاش بر نمیدارم تا تو کلاس همون باران فعال قبل بشی

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد