باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باران من

روزهای قبل از تولد دو سالگی

1395/3/5 23:04
نویسنده : مامان مرجان
253 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم ثانیه شمار تولدت داره به اخرش نزدیک می شه ما هم بی صبرانه منتظر دیدن نتایج زحماتمون هستیم

این روزها همه چی تو خونمون حال هوای تولد داره

مثلا لباس شب تنت می کنم و باهات هر روز رقص تمرین می کنم شما هم که قربونت برم برخلاف بقیه بچها

 با سرو صدا بسیار خوبی و عاشق اینی که چراقها رو خاموش کنم رقص نور محبوبتو بزنم و شروع به نانای کنی

بابایی چند وقت پیش مدل جدید رقص رو هم بهت یاد داد که دستاتو می بری بالا می چرخونی

.

اینم تیپ شماست قبل رفتن به مهمانی سالگدر ازداواج خاله بابایی

که این لباس خوشگلتو و کیف و کفشتو از ترکیه برات اوردم

.

اینجا در حال دادن غذا به فرزندانت هستی یعنی نوه جانمهای من

.

توی دنیا شما فقط و فقط عاشق دو تا و عروسکی یکی کیتی جانت و دیگری باب اسفنجی

.

اخه من قربون ناز و ادات  و خندهای از ته دلت برم

و

اینجا هم اموزش اینکه باران دوست گلهاست و به گلها اب میده

 .

اینجا هم بابایی به خاطر ضعف و خستگی ناشی از کارهای تولد ما رو جیگر مهمون کرد که با اینکه سالها بود

به دلایل بهداشتی جیگر نخورده بودم قبول کردم و بعدشم که شما رو بردیم پارک

.

این عکس هم نشان اینه که ما سه تا با هم خوشحالیم

و

اینجا هم برای خریدن کفش تولد برای مامانی رفتیم

.

البته که رانندمون باران شوماخر بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد