باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

باران من

تولد دو سالگی باران گلی

1395/3/7 21:27
نویسنده : مامان مرجان
569 بازدید
اشتراک گذاری

'گل قشنگم دوباره روزهای از پی هم گذشتند و سالروز زمینی شدنت فرا رسید نمیدونم که چطور می تونم دو سال

عاشقی رو توی چند کلمه جا بدم اینو همیشه گفتم بازم می گم واقعا نمیدونم که زندگی قبل تو اصلا چطوری بوده

واقعا دنیا بدون تو اصلا و اصلا ارزشمند نبوده و نیست

گل قشنگم طبق روال جشنهای گذشته ات تمام کارهای تولد از طراحی تا اجرا رو خودم برات انجام دادم حتی

 و گیفت و کیک و کاپ کیک و ..

تمامشو با عشق وقت گذاشتم و برات درست کردم برای هر یک دونه از گلهای پس زمینه ات روزها زحمت کشیدم

برای کیکت به تنهایی به غیر از مراحل پخت فقط برای تزیینش حدود8 ساعت بدون یک لحظه نشستن وقت گذاشتم

برای وصل کردن وسایل با بابایی روز قبل مراسم سه ساعت وقت گذاشتیم و نصب کردیم

من خودم برای درست کردن هر کدوم  از وسایلت ساعتها وقت گذاشتم و شبهای زیادی رو تا نزدیکای صبح بیدار

بودم بدون کوچکترین احساس خستگی فقط فقط به خاطر عشق به خودت همه این سختی ها رو تحمل کردم

و بابا جان هم به قول خودت از هیچ خرجی کوتاهی نمی کرد و  هر چیزی که برای مراسم احتیاج داشتم رو برام

فراهم می کرد

امسال به دلیل خستگی مسافرت انتالیا تولدت رو با دو هفته تاخیر گرفتیم

شب قبل تولد ما وسایل رو چسبوندیم و شما صبح طبق روال همیشگی ات ساعت 7 بیدار شدی نگذاشتم که تنها

از اتاقت بیایی بیرون امدم اوردمت بیرون با هم چراغ رو روشن کردیم و تو که تا اون موقع وسایلت رو ندیده بودی

از خوشحالی جیغ کشیدی و دست می زدی و می گفتی تولد بارانه تولد بارانه

این جملاتت و این حرکاتت تمام خستگی های چند ماهم رو از بین برد و جونی تازه برای ادامه مسیر داد

حال دیگه بریم  سراغ عکسها باران گلی

.

این کارت دعوت شما است که به لطف امدن برنامه تلگرام برای تمامی مهمانها فرستاده شد

.

اینم عکس شما پرنسس خانم که برای خریدن لباست کلی گشتیم

.

اینم کیک خلاقانه ای که مامانی با یک دنیا عشق برات درست کرد و برای اینکه عکس برداشته نشه با لگو میزارم

.

اینم کارت تشکر که که دورش رو برش زدم و داخل پاکت کیتی به همراه بیسکویت که عکس خودت روش بود و

بیسکویت کیتی و کاپ کیک و پشمک که توی بسته بندی شیک بود اخر مهمانی به مهمانها داده شد

.

شما و بابا جان که هر کاری کردیم به دوربین نگاه نمی کردی همش حواست به دی جی بود

.

اینم نمایی از میز تولدت

.

اینم عدد تولد به همراه پاکت گیفت و وسایل پذیرایی

 .

.

اینجا مثل خانم ها منتظری که کیک رو بیاریم هیچ کس باروش نمی شد که شما انقدر خانم باشی پروسه باز کردن

کادوها تقریبا 1 سا عت طول کشید و شما در طی این مدت اصلا از وسط من و بابایی تکون نخوردی همه هی

قربونت می رفتن

.

اینم کادو من و بابایی بود که کلی ذوق کردی چون عاشق اشپزی هستی

.

اینها هم خوش امد گویی پشت و جلو در ورودیه

اینکه شب عالی شد و تمام چیزهایی که توی ذهنمون داشتیم اتفاق افتاد

عسل مامانی  ما دنیا رو برای توی می خواهیم هر چه در توان داریم برات انجام میدیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد