باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

خواب معصومانه

1393/11/15 23:39
نویسنده : مامان مرجان
161 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم گاهی که میخوابی بالای سرت می نشینم نگاهت می کنم احساس می کنم که گاهی کلمات نمی تونن حق مطلب را ادا کنن نمی تونن اونجور که باید عشق یه مادر به فرزندش را بیان کنن توی صورت ماهت یه عشقی موج میزنه که گاهی احساس می کنم که ممکنه توش غرق بشم

عزیزم نمگم که هیج گاه توی این هشت ماه خسته نشدم چرا شدم ولی شاید باورت نشه وقتی با تمام خستگی هام بغلت می کنم وقتی لبخند زیبایت را می بینم تمامش تمام می شود

واقعا باید گفت اخر این چه عشقی است که در قلب مادر است

دلبندم هر وقت خسته می شوم به این فکر می کنم که باران تمام دنیایش من هستم پس باید دنیایی باشم عاری از خستگی تشویش و دلهره و اضطراب دنیایی که با دیدنش حس اسایش و ارامش در وجود ادمی بیداد کند  تمام تلاشم را می کنم که دنیا را با تمام زیبایهایش به دور از هر گونه پلشتی و زشتی بهت نشان دهم

تمام من باران من

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد