باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

باران من

خانه گردی 2

1393/11/11 17:6
نویسنده : مامان مرجان
301 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز تصمیم گرفتم برای گردش شماره 2 با هم اشپز خونه رو امتحان بکنیم ولی شما انقدر شیطنت کردی که همین چند تا عکس رو تونستم ازت بگیرم

.

بازی با کفیر ملاقه هم بد نیست ها بلاخره یک تجربه جدیده

.

بعد کلی شیطونی مجبور شدم از روی اپن برت دارم چون داشتی دیگه حسابی به نبایدها دست میزدی جا قاشقی آب چکون و.....

.

گل دخترم انقدر باهوشی که وقتی صدات میکنم برمیگردی که ببینی ازت چی می خوام اینجا صدات کردم و بهت میگم باران باران جونم دست دسی دست دسی و شما چیگر هم با اون انگشتهای نازت دست میزنی

.

به حواست به منه و یه حواست به تلویزیون

.

بعدش دیگه از یک جا نشستن حوصله ات سر میره و شروع میکنی انواع و اقسام حالات رو باصورت گرد و کوچولوت در اوردن

.

کم کم هم به ساعت خواب شما نزدیک میشیم گل قشنگم انقدر قشنگ خواسته هات رو ابراز می کنی که نگو وقتی خوابت میاد چشمات رو میمالی  یا ابنکه گوشت رو میمالی یعنی اینکه من رو بخوابون

.

بعدش شما رو برداشتم که یکم شیر بخوری و بخوابی اول روی زانوم  میگذارمت و یکم تکون میدم و لالایی می خونم و بعدش شیر و بعدشم خواب اینجا هم به روایت تصویر

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد