باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

باران من

خانه گردی 1

1393/11/10 12:42
نویسنده : مامان مرجان
264 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم امروز خواستم یک مقدار بیشتر با روروعکت حرکت کنی در دو طرف اسباب بازی برات گذاشتم که حرکتت رو بیشتر کنم خیلی جالب بود یکی رو بر میداشتی میرفتی اون ور یکی دیگر رو بر میداشتی کیف می کردی و میخندیدی و حسابی سرت گرم شد بعدشم یک مقدار با هم دنبال بازی کردیم و  به خاطر هوای الوده و سردی هوا تصمیم به خونه گردی گرفتیم تا اینکه شما با اسباب و اثاثیه بیشتر اشنا بشی عزیز دلم

.

دختر شیطونم توی میوه خوری چه کیفی داره مگه نه؟

.

انداختن شمعدونها هم برک نیستا

.

دختر گلم شما از مطالعه ابتدا چشایی رو دوست داری اگر مزه کتابی خوبی بود شروع به مطالعه میکنیخنده

.

یک مقدار استراحت سپس حرکت به سوی کمد جادویی

.

وای کمد رو از دور دیدی درش رو هم که باز گذاشته بودم نمیدونستی چه جوری خودتو برسونی

.

عزیز دلم اولین بار که گذاشتمت روی تخت تعویضت چقدر کوچک بودی اما حالا ببین که قدت از تختم بزرگتر شده ولی من خیلی خوشحالم که برات تخت پارک گرفتم چون با این درد کمر و دیسک کمر مامانی بهترین گزینه بود

.

عزیزم بارانم بدون که هر روز که میگذرد عشقم بهت بیشتر میشه عاشق نگاه پاک و معصومت هستم دنیای من

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد