باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

جشنواره تخم مرغهای رنگی و غول ها

1396/12/25 13:59
نویسنده : مامان مرجان
213 بازدید
اشتراک گذاری
بلاخره بعد از کلی زحمت بابایی هم همراهیمون کرد صبح ۱۷ اسفند ۹۶ رفتیم پارک مریم داخل سازمان برنامه شمالی اونجا کنار سرای محله با بابایی شروع به زدن بنر و غول ها کردیم بابا خیلی کمکمون کرد و قرار شد ۱۱ هم برای جشنواره بیاد بلندگو و میکروفون هم گرفته بود
ساعت ۱۰/۲۰ بود که گفتی بشینیم روی نیکمتهای پارک چشمت روز بد نبینه نشستن همانا رو رنگی شدن همانا اونقدرعصبی شده بودم که حد نداشت فکر کن مسئول برگزاری اون شکلی ببخشید مامانم اونقدر عصبی بودم که کلی دعوات کردم ولی شما مهربون فقط نگام کردی و هیچی نگفتی خلاصه از مامور پارک تینر گرفتم و خودم پاک کردم
بعدش هم که بچه ها امدند و کلی بهمون خوش گذشت چون بابایی هم بود







































پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد