باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باران من

کلاس خلاقیت

1395/4/3 23:17
نویسنده : مامان مرجان
127 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم با پا گذاشتن در سن دو ساگلی تصمیم گرفتم که در کلاسهای مادر و کودک ثبت نامت کنم هیچ فکر نمی

کردم که به هر جایی که زنگ می زنم پر باشه یکیش همین خانه کودک کوروش و با این اوصاف همین در نزدیکی خونه

خانه فرهنگ نور ثبت نامت کردم راستش به علت هوش زیادت نه اینکه من که مادرتم بگما اینو همه می گن از لحاظ

اموزشی برات چیزی نداره ولی چون ذاتا مثل خودم خجالتی هستی برای اینکه هم با هم سنهات ساعتی رو بازی

کنی و هم از حالت اسمشو بزارم مهربونی زیاد از حد در بیایی من این کلاسها رو انتخاب کردم مثلا از رنگ انگشتی

بدت می امد چون بسیار دختر تمیزی هستی احساس می کردی که کثیف می شی ولی وقتی که دیدی دوستات

استفاده می کنن یاد گرفتی و انجام دادی.

یه دوست خوبم پیدا کردی شاید بهتر باشه بگم اولین دوستت که اسمش حنا است.

 

.

مربی ات خاله اعظم جون که بهش علاقه مند شدی و مدام براش ویس میزاری که خاله دلم تنگ شده

.

حنا دوستت که مدام بغلت می کرد و بهت می گفتم دوستم دوستت دارم حنا 7 ماه از شما بزرگتره

.

با اشتیاق در حال رفتن به کلاس خلاقیت

 .

اینم یک اسکرین شات از اثر هنری شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد