باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

باران و خوردنی ها

1394/5/12 13:36
نویسنده : مامان مرجان
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم این روزها دیگه کم کم همه چیز بهت میدم که بخوری دوست دارم که با تمام مزه ها اشنا باشی و از

هیچ چیز بدت نیاد خدا رو شکر که تا الان موفق بودم شما هم مثل همیشه گل دختر بودی و هر چیز جدیدی رو بدون

بد خلقی امتحان می کنی عشقم

 

.

این صحنه خیلی غیر قابل باور بود میدونی فکر کنم بعد از حدود پنج دقیقه دیدم که با بستنیت و خودت چیکار کردی

از اونجای که منم کلا مامان دوربین به دستی هستم سریع این صحنه رو ثبت کردم اصلا هم ناراحت نشدم بعدش

که کلی با بستنی عشق کردی برای بار دوم توی اون روز بردمت حمام

عزیزم من معتقدم که باید تو بچگیت رو بکنی و لذت ببری اگر این طوری لدت می بری هیچ اشکالی نداره نوش

جونت عشقولک شیطون

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی مینا
20 مرداد 94 14:49
قربونت برم فرشته کوچولوی ناز با اون بستنی خوردنت
مامان مرجان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونش سلامت باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد