باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باران من

اولین kids club

1394/4/4 1:12
نویسنده : مامان مرجان
254 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم منو و بابایی نمی دونستیم که شما دوست دارین که توی kids club  بازی بکنین یا نه که وقتی رفته بودیم

کوروش که سینما بریم  حدود یک ساعت و نیم وقت داشتیم و تصمیم گرفتیم که امتحان کنیم باورمون نمی شد که

شما انقدر خوشت بیاد باورت نمیشه با زور شما رو از اونجا اوردیم بیرون می خواستی بری بازی کنی دیگه فهمیدم که

شما از چی خوشت میاد حتما دفعات بعد بیشتر می مونیم که با شما بتونیم هم کتاب بخونیم هم شما با گل

بهداشتی بتونی گل بازی کنی

 

.

این هم شما در حال بازی با یخچال

.

این هم من و شما که من دیگه شما رو با زور گرفتم وگر نه اگر به شما بود که تا صبح اونجا می موندی

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فدیا
10 تیر 94 10:12
ااااااا چه خوبه من نمیدونستم که تو کوروش هست همچین جایی واجب شد که ادرین ببرم
مامان مرجان
پاسخ
بله منم اتفاقی پیداش کردم باران که دل نمیکند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد