باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باران من

اولین نقاشی کشیدن و شیطنتهای خانگی

1394/2/30 16:29
نویسنده : مامان مرجان
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

.

ببین که دیگه کجا ها که شما نمی ری هر جایی که بتونی خودتو جا می دی و در حال .... کنجکاوی بله کنجکاوی

هستی وقتی هم که صدات می کنم می خندی که دلم برات ضعف می کنه و هیچی بهت نمی گم

.

وقتی هم که صدات می کنم دوربین رو کاملا می شناسی بهت می گم می خوام عکس بگیریم دقیقا نگاه میکنی

گاهی هم شکلک های بامزه که منو می کشه در میاری از خودت

.

اینجا هم در حال نانای هستی عاشق شو دیدن و نانای کردن هستی به بابایی گفتم که برات اگه تونست سی

دی رقص بگیره ماهواره چند روزه داره سی دی اموزش رقص کودکان رو تبلیغ  می کنه

.

اینجا هم اسباب بازی هات رو چیدم دارم باهات مغازه بازی می کنم شما هم که کلا بر عکس مامان که عاشق

 تمیزی و جم و جور بودنه با مرتب بودن مشکل داری تا می بینی که چیدم سریع خودتو می رسونی

.

از بین همه وسایلت عاسق کیتی هستی هم بغلش می کنی هم روش می خوابی نازش می کنی

.

این هم شما و واکر جونی که زنگ زدم بازیجو برات اوردند که دوستش درای باهاش بازی می کنی

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان لیدا
18 خرداد 94 18:52
وای خاله شکلک درآوردنت خیلی بامزه س جووووونم خنده هاشو ببین مثل آدرینای منی که عاشق به هم ریختنه, دیگه چی کار میشه کرد گرمی خونه مامان و بابا هستید شما وروجکا همه جوره شیرین هستید و دل میبرید
مامان مرجان
پاسخ
واقعا خالش باران شب میخوابه دلم براش تنگ میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد