باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

باران من

باغ نگارستان

1394/1/3 11:31
نویسنده : مامان مرجان
325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از قبل باغ نگارستان رو برای صبحانه روز سوم فروردین رزرو کرده بودم که با مامان سودابه و خاله زهره و

عمو حمید و دوست جونت محمد امین جونم بریم

و این طور بود که شما اولین باغ و موزه عمرتو رفتی

و همین از اولین گالری عمرت دیدن کردی که گالری به نام کمال الملک بود و پر بود  از نقاشی های قدیمی

.

گل قشنگم من چون خودم نقاشی می کنم  عاشق گالری و کارهای هنری هستم از اینکه شما رو با اینکه شاید

متوجه نقاشی ها نمیشدی با خودم به گالری بردیم خیلی خوشحال شدم

اونجا من انقدر محو نقاشی ها شده بودم که مامانی نازنین که خدا سالیان سال برامون حفظش کنه با اینکه

 خودش هم عاشق کارهای هنریه شما رو بعد از اینکه یک جای خلوت بهت شیر دادم برد داخل ماشین که جاتو

عوض کنه  باهات بازی کنه و من بتونم نقاشی ها رو ببینم ازش ممنونم

قسمت هایی بود که عروسکهایی رو ساخته بودن از شغلها گرفته تا انسانهای معروف که حتما اگر بزرگتر بودی

می تونست برات جالب وباشه در ادامه مطلب تعدادی از عکسهای عروسکها برات میزارم

.

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد