باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

باران من

نوروز 1394

1394/1/1 2:40
نویسنده : مامان مرجان
322 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.up.98ia.com/images/g81bpvokaxb9v450fsf.gif

goat (1)

یکبار دگر نسیم نوروز وزید
دل‌ها به هوای روز نو باز تپید
نوروز و بهار و بزم یاران خوش باد
نوروز! خوش آمدی صفا آوردی!
غم زخم فراق را دوا آوردی
برسفره‌ی هفت سین نشستن نیکوست
هم سنبل و سیب و دود ِ کُندر خوشبوست

 

عزیز دلم امسال نوروز و هفت سین حال و هوای دیگری داشت شمای نازنین را داشتیم و از این بابت روزی صدها

بار خدای بزرگ را شاکریم

امسال لحظه تحویل سال همون طور که توی تقویمت برات درست کرده بودم ساعت 2.15 دقیقه  بود و بابایی تا

ساعت 1.30  سرکار بود ومامانی تنهایی کنار سفره هفت سین منتظر بابایی بود بابایی وقتی امد بعد از حاضر

شدنش نگذاشت که شما بخوابی امد شما رو بیدار کرد و با کمک هم دیگر لباس نو تنت کردیم و تا لحظه تحویل

سال کلی عکس با هم انداختیم و شما هم با اهنگهایی که پخش می شد انگار نه انگار که نصف شبه با بابایی

می رقصیدی و نا نا ی می کردم شیطون کلا همیشه برای رقص و نانای پایه هستی

گل قشنگم انشاا... سالیان متمادی با یکدیگر نوروز رو جشن بگیریم

 

 

.

این عکس هم عشقولانه بود از نوع دختر پدری و شکار لحظه ها توسط مامانی

.

این هم عکسی بود از سفره هفت سین که بماند شمای نازنین دو روز مانده به عید با رو روعکتون رفتین سراغ

پاپیون سفره و اون رو کشیدن و اینه نگون بخت افتاد و شکست با اینکه خیلی خیلی ناراحت شدم ولی اصلا دعوات

نکردم خونسردی خودمو حفظ کردم و شمای نازنین رو از محل دور کردم و مثل چینی بند زن های قدیمی تمامی

شکسته ها رو جمع کردم و روی میز ناهار خوری چیدم و با چسب چسبوندم و ترکهای رو هم با لاک پر کردم

فقط یک تکه ازش موند که دیده نمیشه چیزی حدود 1 ساعت مشغول بودم ولی اشکال نداره فدای یک تار موهات

من هستم همیشه همه جا برای حمایت از شمای نازنین

گل قشنگم ننه سرما با کوله باری از گذشته ها رفت و عمو نوروز با یک دنیا شادی امد

.

عزیز دلم باز هم خدای بزرگ رو به خاطر داشتنت شکر می کنم که منو لایق داشتنت دونست ای تمام هستی من

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان لیدا
9 فروردین 94 12:51
فداش بشم من با اون لباس خوشگلش سال نو مبارک شما کوچولوها گرمی خونه مامانو بابا هستید همیشه تن کوچولوتون سالم باشه
مامان مرجان
پاسخ
واقعا همین طوره ,ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد