باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

باران و اشپزی

1393/12/17 12:10
نویسنده : مامان مرجان
193 بازدید
اشتراک گذاری

داشتی بیرون توی روروعکت بازی می کردی که امدی کنار پله های اشپزخانه و خودت رو به پله ها می کوبیدی

منم که خیلی کار توی اشپز خانه  داشتم و تازه می خواستم غذا هم بزارم رفتم صندلی غذات رو اوردم وشما رو

داخلش گذاشتم و اوردمت بالا پیش خودم که هم حواسم بهت باشه و هم شما از بی توجهی مامان ناراحت نشی

عزیزیم شما هم که کنجکاو کلی بهت خوش گذشت منم یک راه جدید برای بازی با شما برای وقتایی که کار دارم

پیدا کردم

عزیزم ممنونم که این چند وقت توی خونه تکونی خوب همراهی کردی عزیزم توی این عکس هامعلومه که مامان

هنوز خیلی کار داره تازه باید وسایل هفت سین رو هم اماده کنم خسته

 

.

پیرو علاقه جانب عالی مامان سودابه جون باورت میشه همون روز بعد از تعریف های من سریع رفت و ست کفگیر

و ملاقه و قابلمه برات خرید و برات فرستاد از بس مهربونه ممنونم مامانی جونش

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان لیدا
21 اسفند 93 15:00
اسباب بازی جدیدت مبارک باشه باران عزیز دست مامان جونی درد نکنه فدای شیطونیات
مامان مرجان
پاسخ
سلام خاله جونش ممنونم خدا ادرینا جون رو حفظ,کنه برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد