باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

باران من

300 روزگی نفس مامان

1393/12/14 1:41
نویسنده : مامان مرجان
299 بازدید
اشتراک گذاری

61.gif61.gif64.gif

عزیز دلم باورم نمیشه که شما 300 روز زیباست که کنار منو بابایی هستی واقعا خدا رو شکر می کنم به خاطر

داشتنت عزیزتر از جانم

.

این کیک البته چه عرض کنم بمب کالری رو با دورنگ کیک کاکاو و ساده درست کردم روش خامه گذاشتم روی اون

میوه اناناس و روی اون هم اسمارتیس و پاستیل و شکلات و دورش هم تک تک

باورم نمیشد وقتی کیک رو دیدی کارت خیلی جالب بود با دهنت صدا در می اوردی و اب از دهنت راه افتاده بود

شیطون شکمو من بمیرم برات که تمام سهمت از کیک فقط نگاه کردن بود

انشاا... صده بعدی دیگه خودتم می تونی از کیک بخوری

.

این عکس کیفیت خوبی نداره چون امدم سریع کیک رو از ویرانی و خراب شدن از دست صاحبش نجات بدمخنده

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

سارا
16 اسفند 93 11:51
300 روزگي دختر گلت مبارك ماشالله خيلي نانازه چه كيك خوشگلي دست مامانش درد نكنه ممنون كه به ما سر زدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد