باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

جشن دندونی

1393/10/20 0:14
نویسنده : مامان مرجان
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی باران گلی

عزیز دلم الان تقریبا دو ماهی میشد که در حال اماده سازی وسایل دندونی شمای نازنین بودم بلاخره زمانش رسید و با یه دنیا عشق من و بابایی برات چشن دندونی در تاریخ 93/10/19 ترتیب دادیم که هم زمان بود با شب ماهگرد 8 ماهگی شما

عزیز دلم اون شب همش نگران بود که نکنه شما همکاری نکنی چون شما عادت داری هر شب 7 شب بخوابی ولی خدا رو شکر شما مثل همیشه دختر خوبی بودی و همکاری کردی و باعث شدی جشنت اون جوری که دلم میخواست بشه توی کل مهمونی همش دست میزدی و دختر خوبی بودی ممنونم دختر خوبم

گل قشنگم تمام وسایل رو خودم با فتوشاپ و لاین کمرا برات درست کردم و بعدشم با مامان سودابه رفتم پرینت گرفتم

از همین جا از مامان سودابه جون تشکر میکنم که من و شما رو چند بار برد خرازی و فتوکپی و بیرون و هم اینکه زحمت اش دندونی خوشمزه رو کشید و هم زحمت کشک بادمجان روا

ز روز قبل و هم صبح مراسم امد به  مامان مرجان کمک کرد مامان سودابه مرسی از مهربونی هات

 

.

وسایلی رو که عزیزم برات اماده کردم به تفکیک برات میزارم 

 عزیزم اینم کارت دعوت مهمونهاست که خودم درست کردم حتی پاکتش رو هم خودم برات درست کردالبته اون متن و عکس رو به صورت مورب چسبوندم

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد