باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

باران من

یلدا٩٢ وفهمیدن جنسیت

1392/9/30 19:45
نویسنده : مامان مرجان
193 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم باورت نمیشه من تا روز سونوگرافی سه بعدی ام صبر کردم توی محل کارم تو ازمایشگاه همه هی میگفتن چرا نمیری سونوگرافی تعیین جنسیت ولی من دلم نمیخواست شما رو با سونوگرافی های اضافی ازار بدم خلاصه  روز ٣٠اذر که مصادف بود با شب یلدا با هزار زحمت از سونوگرافی بیمارستان پارسیان وقت گرفتم و با بابایی رفتیم اونجا وقتی خانم دکتر به ما گفت که شما دختری ما خیلی خوشحال شدیم من از شدت خوشحالی بازم گریه کردم بابایی هم خیلی خوشحال شد به مامان و بابا مالکی خبر دادیم بعدشم به  مامان سودابه اینا گفتیم با بابایی رفتیم با کلی تو صف ایستادن کیک هندوانه گرفتیم و به خونه مامان سودابه رفتیم اونجا خاله زری و حدیثه و عمو حمید و خاله زهره و محمد امین و عمو حمیدرضا هم امده بودند منتظر ما بودند خلاصه همه خیلی خوشحال بودند کلی خوش گذشت شما کلا با  امدنت همه رو شاد کردی

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد