باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

کلاردشت تیر۹۶

1396/4/18 9:57
نویسنده : مامان مرجان
216 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با خانواده بابایی رفتیم کلاردشت شما توی جاده خواب بودی بیشترشو اونجا هم چون بالای کوه بودیم کلی از دیدن مه و سرما کیف کردیم و من بازم بهت افتخار کردم به مثال قبل اونجا هم ۹ میخوابیدی و منو خوشحال میکردی
اونجا کلی با سارا و مامان مینا بازی کردی
و لب دریا کلی کیف کردی
بگذرین که من راضی نبودم
و شما وقتی برگشتیم سرما خوردی
ولی خوش گذشت
از ماما مبنا یاد گرفتی بگی
مه مثل مهمون میمونه یهو میاد یهو میره
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد