باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

سفر به استانبول۱۳۹۶

1396/3/7 22:59
نویسنده : مامان مرجان
163 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهی بود که داشتم دنبال هتل میگشتم که بریم انتالیا پیدا هم کرده بودم هتل ووگ توی بدروم و هتل اوتیوم توی سیده خلاصه بعد کلی تحقیق تصمیم گرفتیم توی خرداد بریم خاله زهره و نانا هم میخواستن برن استانبول یهو بابا ظهر خوابید بیدار شد گفت بیا ما هم باهاشون بریم استانبول من از ته دلم راضی نبودم حتی توی فرودگاه هم گفتم دلم انتالیا میخواد رفتیم اونجا شما خیلی دختر خوبی بودی اصلا اذیتمون نکردی مگه میشه دختر سه ساله بیاد نه غر بزنه نه خسته شه البته با بابایی دریا و استخر هم رفتی و اینکه چقدر با محمد امین کیف کردی هم جای خودشو داره اونجا هم کلی برات خرید کردیم





این عکس رو من به بابایی پیشنهاد دادم که یک جایی رو توی عکس هاش پیدا کنه که ۳۰ سال پیش با پدرش عکس انداخته و شما دو تا هم دقیقا همون جا عکس بگیرید و خیلی هم خوب شد









✍️ تایید و ثبت مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد