باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

باران من

تولدسامی و خانمی شما

1395/11/7 21:00
نویسنده : مامان مرجان
219 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه به تولد سامی پسر خاله بابایی دعوت شدیم 

شما حسابی تیپ زدی و با بابایی رفتیم اونجا اونقدر خانم بودی که نگو از کنارم تکون نمیخوردی اصلا سر و صدا و شیطنت نمیکردی مثل یک دختر با ادب و بزرگ پیشم بودی عزیز دلم بهت افتخار میکنم گاهی احساس میکنم تو کاملا کوچکی خودمی چون منم همیشه توی مهمانی ها همین طور خانم پیش مامانم مینشستم 

اونجا یک دختر خانم دیگه به اسم ملیکا هم بود ولی خیلی شیطون بود ولی شما شما اخه من چی بگم یه پارچه خانم اخه مگه بچه ۲ سال و ۹ ماه به این خوبی داریم 

عزیزم چون عادت داری ساعت ۸ میخوابی اونجا هم روی بالشت کنار پای من خوابیدی اونم توی اون سر و صدا عزیزم خیلی ماهی ماهی و ماهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد