باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

یادگیری کامل ABCD وشمارش اعداد به انگلیسی و فارسی تا ۱۰

1395/3/31 20:23
نویسنده : مامان مرجان
170 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم وقتی که شروع کردم به اموزشت هیچ گاه فکر نمیکردم به این زودی یاد بگیری من حروف رو ۴ تا ۴ تا یا ۳ تا ۳تا بهت یاد میدادم به این طریق که برات میخوندم و تو هم میشنیدی و به طور غیر مستقیم یاد میگرفتی 

تا اینکه خودت به طور کامل دیگه با من زمزمه کردی و یاد گرفتی

اخه کدوم بچه میتوته توی این سن این حروف رو یاد بگیره

تازه فقط اینها نیست که به شما یاد دادم که اعداد و شمارش رو هم یاد بگیری هم فارسی هم انگلسی رو تا ۱۰ 

به اینطریق که کنارتاسباب بازی ها پرچم خیابون ها رو که عاشقشی 

و خلاصه غیر مستقیم و اینکه شما مثل همیشه ناامیدم نکردی وزودی یاد گرفتی دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد