باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

غذا خوردن باران

1393/8/20 18:9
نویسنده : مامان مرجان
506 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم وقتی برای اولین بارغذا خوردی خیلی خوشحال شدم که شما اینقدر بزرگ شدی حسابی با هم خوش گذروندیم راستش شما برام یه دنیا عشقی منم واقعا دلم میخوام که از تمام لحظات با شما بودن لذت ببرم چون معتقدم که هیچ گاه شما دوباره به دوران بچگی برنمیگردی پس میگذارم هنگام غذا خوردن لذت ببری از لذت شما منم لذت می برم عشقم مهم نیست تا دلت میخواد خودتو کثیف کن لباسهاتو کثیف کن و از لحظاتت لذت ببر

راستش فرذای اولین بار که غذا خوردی از بابایی خواستم که به شما غذا بدهد و کیف کند از غذا خوردن غذا دادن به شما

وقتی 6 ماهه شدی دکتر گفت برای شما برای 15 روز اول فقط سوپ ماهیچه و 15 روز دوم به ناهارت شام که سوپ بلدرچین است را هم اضافه کردی راستش عشقم شما حساسیت غذایی داری و به همین دلیل نمیتونی فرینی و حریره بادام بخوری برای همین حساسیت منم پرهیز غذایی دارم مثل رب شیر حبوبات مرکبات تنقلات اجلیل سخته ولی چون میخواهم شما وزن بگیرید مهم نیست این نیز بگذرد اینجا چند تا عکس از غذا خوردن برایت گذاشتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد