باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

سفر همدان

1395/5/8 10:50
نویسنده : مامان مرجان
273 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتیم با دوست بابایی و خانمش که دوست هم دانشگاهی من بود خاله رزیتا و پسر ۸ ماهشون محمد بریم همدان 

توی راه خیلی بهمون خوش گذشت ولی شما زیاد از اینکه میدیدی من و بابا با محمد کوچولو حرف میزنیم خوشحال نبودی 

ولی کم کم عادت گردی 

رفتیم هتل ازاد همدان البته که از هتل ۵ ستاره یک توقع دیگه داشتیم اونجا شما از پرچم میز پذیرش خوشت امد گیر دادی ببریمش با خودمون و ما هم با اجازشون اونو بردیم تو اتاقمون

در کل شهر همدان اصلا به دلمون ننشست یه شهر کوچک که جای تفریحی نداره 

ارامگاه بوعلی و هکمتانه و یه جایی رو هم رفتیم مثل دربند خودمون ولی بازم خوب نبود 

تصمیم گرفتیم موقع برگشت بریم غار علیصدر اتاق رو تحویل دادیم و رفتیم نزدیک ورودی غار برای دادن پول متوجه شدیم که کیف پول بابایی نیست همه چمدونها رو ریختیم بیرون نبود که نبود

با اسرار من دوباره برگشتیم همدان هتل ازادی اما اونجا هم نبود قبل از خارج شدن 

از نظافت چی خواهش کردم که زیر مبل های پذیرش رو هم نگاه کند اونجا هم نبود موقع بیرون امدن تو اوج ناامیدی یه مبل دیگه که روبروی مبلی بود که ما نشسته بودیم رو به بابایی نشان دادم و خواستم ازش زیرشو ببینه 

باورمون نمیشد اونجا بود زیر مبا روبرو 

اونقدر گریه کردم کا نگو از خوشحالی 

دوباره برگشتیم غار اونجا بعد پیدا کردن کیف کلی بهمون خوش گذشت 

در کل مامانی به نظرم هیچ وقت همدان رو برای تفریح انتخاب نکن چون جای تفریحی ندارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد