باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

گلاس خلاقیت فرهنگسرای نور

1395/5/2 10:28
نویسنده : مامان مرجان
140 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس خلاقیت ثبت نامت کردم چون دلم میخواست یه مقدار اون خجالتی بودنت از بین بره اونجا به خاله اعظم هم گفتم که میخوام فقط روی همین باهت کار کنه مثلا اینکه انقدر از تم سن هات فاصله نگیری دو روز در هفته میریم و یک ساعت در روز 

روز اولش هم فاصله گرفتی ولی بعدش کم کم خودت هر روز میگفتی مامان بریم کلاس مامان بریم پیش خاله اعظم اونجا هم هنگام خدا حافظی چنان بوسی میفرستادی که دل همه ضعف میکرد برات 

بعد از کلاس هم چون شهر کتاب بقلش بود هر دفعه میرفتیم شهر کتاب اونجا دیگه همه مشناختنت 

اونجا به دلیل زیاد رفتن ِبهمون کارت عضویت هم دادند اینطوری بود گه اولین کارت عضوبت عمرتو گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد