باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

باران من

پارک شهرک اولین حسودی

1395/4/9 23:33
نویسنده : مامان مرجان
188 بازدید
اشتراک گذاری

باباجان با دوستش عمو کاظم و دوست من خاله رزیتا که باهم ازدواج کرده بودند هماهنگ کرد که بریم بیرون اونها یک

محمد کوچولو 8 ماهه دارند باورت نمیشد بابامحمد به رسم ادب محمد کوچولو رو بغل کرد و قربون صدقش رفت و به

طور واضح شما از این کار خوشت نیومد و دیگه از اون به بعد رفتی تو بغل بابا جان  و بیرون هم نمی امدی

راستی یک مورد خیلی جالب شما عاشق پرچمی حتی تو کل مسیر جاده دماوند هم اونها رو می شمردی

نانا هم با شمردن پرچم ها تا عدد 7 رو بهت یاد داد و بقیشم من بهت یاد دادم 8 و 9 و 10

هر روز باید چند بار پردها رو کنار بزنی و ببینیشون

نمیدونم که پرا انقدر عاشق پرچمی تا حالا یک عالمه برات درست کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد