باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

صحبت کردن در دو سالگی

1395/3/21 0:10
نویسنده : مامان مرجان
254 بازدید
اشتراک گذاری

شما خیلی خوب و کامل صحبت میکنی و کاملا جمله ها رو بهم وصل میکنی الان شعرهایی رو بلدی مثل یه روز یه اقا خرگوشه .یه توپ دارم .پشت خونه هاجر.و کلا گاهی هم خودت ادای منو در میاری و با خودت زمزمه میکنی 

انقدر هم شیرین زبون و با محبتی که نگو یه روز یهو بهم در مقابل کاری که برات انجام داده بودم گفتی مرجان دورت بگردم 

فرداش دوباره مثل قبل در قبال کاری که انجام دادم بهم گفتی مرجان دردت به جونم

بهت یا دادم که تا ۷ میشماری بعد یه مکث میکنی میگی ۸.۹.۱۰ 

حروف لاتین رو تا G میگی الان هم ور حال یادگیری ادامش هستی

تمام کناب داستاناتو هم مثل من توضیح میدی

تمام لغات رو درست تلفظ میکنی غیر از اینهایی که اینجا برات مینویسم 

یخچال = یشقال

توت فرنگی = توبکیی (روی حرف ب و ک فتحه بزار)

مرتب کنم = نونو پد کنم ( روی حرف پ فتحه بزار)

محمد امین = ممدین

اگر چیزی یادم بیاد اضافه میکنم

پسندها (2)

نظرات (3)

طرح توجيهي
2 تیر 95 1:26
خيلي آموزنده و علمي بود
فلش مموري تبليغاتي
2 تیر 95 2:22
خيلي باحال بود مرسي
مامان هانیه
2 تیر 95 15:55
ماشاالله به این دختر باهوش و شیرین زبون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد