باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

عید دیدنی 95

1395/1/2 15:46
نویسنده : مامان مرجان
281 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم انقدر خانم شدی که حد نداره وقتی برای عید دیدنی اماده ات کردم مثل دخترای بزرگ کیفتو انداختی روی

دستت گفتی بابا من اماده شدم بریم دد

خیلی جالب بود که اسم مامان بابایی مینا است و اسم عمه سارا است شما برای خونشون اسم گذاشتی و می

گفتی بریم خونه ساشامینا

 به مامان منم میگی نانا به خونشونم می گی خونه نانا

از این جالب تر تشخیصته که باورم نمی شد وقتی رسیدیم به نزدیک خونه نانا پارک کردیم شما سریع خونه رو نشان

دادی گفتی خونه نانا

دم در خونه عمو مهدی هم نشان دادی خونشونو و گفتی خونه شینا خونه شینا

وقتی اینجوری دلبری دخترونه می کنی دلم می خواد بخورم

.

 

این توی ماشین داخل صندلیت در حال نانای و دلبری تو ماشین که می شینی سریع به بابا می گی که نانای بزاره

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد