باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

عید 1395

1395/1/1 15:16
نویسنده : مامان مرجان
192 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم من خیلی عید رو  و چیدن هفت سین رو دوست دارم بابایی هم با اینکه همش در اخر سال سرش شلوغ

بود تو هفته اخر حواسش به هفت سینمون بود

هفت سین رو امسال ایتنترنتی سفارش دادم و سبزه و سنبل و ماهی رو هم بابایی خرید تزیینات هفت سین رو هم

خودم قبلا با کامپیوتر درست کردم چون دوست داشتم امسال هفت سین اریایی داشته باشم

شما رو از شب قبل حمام کردم که اذیت نشی خودمون هم اماده شدیم با بابایی منتظر لحظه تحویل سال شدیم

خیلی حس خوبی که دومین عیده که شما رو کنارمون دارم

من و بابایی به خاطر داشتنت خیلی خوشحالیم

شما هم کمال همکاری رو سر عکس انداختند نمودی

در ضمن یادم رفت بگم که شما از ماهی قرمز عید خوشت نمی یاد البته من از این اتفاق خوشحال شدم خندونک

میدونی چرا چون مثل پارسال دیگه نمی تونی با کشیدن رومیزی هفت سین رو نابود کنی

.

بالای هفت سین نوشته ای از شاهنامه است در مهد عید نوروز

گشت گرداگرد مهر تابناک ایران زمین

روز نو امد و شد شادی برون زندر کمین

ای تو یزدان ای تو گرداننده مهر و سپهر

برترینش کن برایم این زمان و این زمین

روی  اینه هم نشان فروهر و بالای سفره هم فروهر منقش به پرچم کشور عزیزمون ایران

.

این عکس جز عزیز ترینهام شد

میدونی چرا اگر دقت کنی عکسی که توی بیست روزگیت انداختیم و روی دیوار پذیراییون نصبه درست افتاده تو اینه

هفت سین بدون اینکه بخوام براش برنامه قبلی داشته باشم و این جز عزیزترین یهویی های عمرم منه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد