باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

روزهای از شیر گرفتن

1394/12/5 15:47
نویسنده : مامان مرجان
208 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا باید بگم خیلی بهم سخت گذشت مامانی نمیدونم که از کجا شروع کنم نه در مورد از شیر گرفتنت که اصلا درباره

خودم بعد از تولد بابایی من چهارشنبه به دلیل مشکل کلیه ام که از اردیبهشت درگیرش بودم رفتم دکتر که خدا رو

شکر فهمیدم مشکلم رفع  شده ولی اونجا بود که فهمیدم که جای کورتونهایی که به کمرم زدم بعد از زایمان شما

ابسه کرده باید اوژانسی عمل جراحی کنم و یک شبانه روز هم در بیمارستان بمانم خشکم زد

از دکترم مهلت گرفتم بیام  خونه اخه شما تا بحال تنها نموندی بدون من و حال بدون من و بدون شیر بچه ای که نه

شیشه میگیره و نه پسونک وای خدای من

من مونده بودم و کوله باری از فکر و نگرانی دکتر با مسولیت خودم گفت برو

خلاصه چه بر من گذشت که خدا داند انقدر گریه کردم که حد نداشته خلاصه شب قبل عمل شما مثل همیشه ساعت

سه بیدار شدی که شیر بخوری اون شب نانا شب پیش ماموند که صبح با هم بریم بیمارستان من امدم بیرون

قایم شدم زیر مبل جون شما خیلی زرنگی با بابایی گریه کنان امدی بیرون و می گفتی مامان مرحان

و تمام خونه حتی حمام و دستشویی رو به دنبالم گشتی عشقم دلم برات پر میزد و لی تحمل کردم

خیلی حیلی دردناک بودم گریه امانم نمیداد خلاصه بعد از یک ساعت بیقراری نه شیون گریه مثل بقیه بچها

گرفتی پیش بابایی خوابیدی

صبح با نانا شما و بابا رفتیم بیمارستان اونجا اتاق خصوصی گرفتم که اگر لازم شد شما شب بیاید پیشم

همش میترسیدم بیهوش بشم چون یک تکه از وجودمو بیرون اتاق عمل جا گذاشته بودم

توی بخش دیگه همه می شناختنم بهم می گفتن مامان باران بلاخره میری پیش دختر گلی

بعد از عمل که دیدمت اروم شدم

شب عمل همه بعد از بیهوشی می خوابن خدای من و نانا شاهدن که من حتی پلک روی هم نزاشتم

همش به شما و محمد فکر می کردم

خدا رو شکر بابا رو سفیدم کرد و عالی از شما نگهداری کرد

خدا رو شکر اخه اگه بچه ای رو از شیر می گیرن مادرشو که نمگیرن

ولی برای من هم منو ازت گرفتن و شیر رو

ولی خدا رو شکر خدا که هم درها رو نمیبنده عوضش انقدر بهت صبر و خانمی داد که هم تعجب کرده بودن

ببخشید دوست نداشتم اینجا از ناراحتی ها بگم ولی چون مربوط به خودت بود برات نوشتم

دوستت دارم تا بی نهایت

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد