باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

تولد بابا مخمد 94

1394/11/19 15:29
نویسنده : مامان مرجان
571 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای بابا محمد خیلی برنامه داشتم از ماه قبل توی اینستا گرام مدام دنبال لباس بودم چون بابایی یک

استقلالی و من بک پرسپولیسی ولی با این وجود دوست داشتم که براش یک میز استقلالی و یک تولد با تم

استقلال بچینم که دوست داشته باشه و تمام اینها رو تونستم با کمک مامان سودابه و خاله زهره تا روز تولد م

مخفی نگه دارم

برای کیک تولد که بازم خودم درست کردم با کمک خاله زهره دو سه شب بیدار بودم چون که شما نازنین نمیزاشتی

کوکی های تولدم کار خودمه

کلا مثل تمام مهمانی هایم تمام تم های رو با کامپیوتر طراحی و چاپ و اجرا کردم

(پ.ن: ابن مطلب بعدا پاک می شود

فقط یک نکته بگم که اگر با لگو عکسی رو میزارم برای اینکه متاسفانه یک نفر که درست نمیبینم بگم عکس لحظه

دنیا امدن باران رو برداشته و جالبه برای پسرش گذاشته و نوشته لحظه دنیا امدن پسرم من دلیل این کار تمیدونم

ولی خواهش می کنم ایده گرفتن خوبه ولی نه اینکه عکسها برداشته باز هم ممنون)

.

این جام روی میز هم واقعیه پارسال بابا محمد توی جام رمضان گرفته

.

اینم شما قبل امدن مهمان ها

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان تازه کار
12 اسفند 94 0:19
آفرین مامان باسلیقه. بهت تبریک میگم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد