باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

کریسمس 2016

1394/10/13 15:9
نویسنده : مامان مرجان
831 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام گل قشنگم سال جدید میلادیت مبارک باشه امسال دومین کریسمسیه که شما با مایی

  امسال کریسمس برات یک کیک خیلی خوشگل مامان پز درست کردم که براش خیلی زحمت کشیدم

ادم برفی و بابانویل و کلیه چیزهای روی کیک رو برات با یک دنیا عشق درست کردم که بعد از تموم شدنش دلم

نمی امد برش بزنم

شما اما بر عکس همیشه زیاد حوصله عکس انداختن نداشتی اینجا قشنگ تو عکسها معلمومه روند اخمالو

شدنت ولی الهی دورت بگردم انقدر فاصله بین اخم و خندت کمه که نگو

برای اینکه من ناراحت نشم سریع می خندی

داشتم  وسایلی کهکیک پخته بودم رو جمع می کردم که ناگهان دیدم شما رفتی در یخچال رو باز کردی و حالا نخور

کی بخور انقدر خوشم امدکه گذاشتم به کارت ادامه بدی سریع عکس ازت انداختم

و بعدش مثل خانمها برات گذاشتم توی بشقاب تا خودت بخوری

عشقم انقدر خانمی دوست داری مثل من و بابا خودت کیکتو با چنگال بخوری دختر با ادبم

دوستت دارم نوش جونت مامانم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان لیدا
25 دی 94 2:19
مامانی چه کیک هوس برانگیزی درست کردی به به ای جااان ببین چطور رفته سروقت یخچال بخور نووووش جونت دلبرک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد