باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

تولد مامان مرجان

1393/3/23 14:20
نویسنده : مامان مرجان
400 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امسال موقع تولدم خیلی خوشحال بودم چون امسال شما رو داشتم کنارم شما هم مثل همیشه خوشگل و خانم شده بودی اون روز ما به خونه مامانی رفتیم چون راستش تولد من و مامان سودابه و بابا قیدر تو یک روزه جالب نیست اگه تو 33 رود دیرتد دنیا می امدی تولد شما هم با ما یکی میشد

اون روز بابایی بهم یک گردنبند که اسمم به انگلیسی بود رو بهم داد مامان سودابه هم برام جارو شارژی دسته بلند گرفت تا اگر شما اشغال ریختی باهاش راحت باشم و مدام جارو برقی نکشم مامان مینا هم بهم 100 پول داد خالها هم نفری 50 بهم دادند کی میشه که شما برای من کادو بخری

 اینم عکس شما تو روز تولده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد