باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

روزهای اذر 94

1394/9/25 23:08
نویسنده : مامان مرجان
288 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم این روزها خیلی بزرگ شدی دیگه تمام کلمات رو می گی من عاشق تلفظ قشنگتم

انقدر همه چیز رو بامزه می گی که دوست دارم مدام کلمات رو تکرار کنی

انقدر بازی و شیطنت داری که مجبورم هر روز خونه رو جارو کنم البته اینو بگم که شما توی خونه انقدر شیطنت داری

ولی بیرون از خانه خیلی دختر خوبی هستی

ولی هر روز حسابی از خجالت مامان مرجان برمیایی

باورت می شه که یک جا رو جمع نکردم شما داری یک جای دیگه رو منحل می کنی حسابی سرم باهات گرمه

در طول روز هزار تا باب اسفنجی (به قول شما باب )یا پاتریک (پاتریچ) یا کیتی (چیتی) خرس(سرس) می کشم

خلاصه اینکه عاشق نقاشی هستی عاسق بازی و یکم هم خراب کاری

.

شما در حال تماشای تلویزیون

.

بهت می گم برای مامان نمکی بخند عکس بگیرم اینجوری می خندی عشقم و ژست می گیری

.

زیر میز ناهار خوری در حال دالی بازی

ای

اینجا هم با کلاه تولد عمه سارا رو سرت کردی و ژست می گیری

.

نمیدونم که از چیه این کلاه انقدر خوشت میاد که دوست داری همش سرت کنی گل قشنگم

.

اینجا هم منتظر امدن مهمونها که دوستان بابایی هستن هستی خانمی مثل  دختر بزرگا بودی همه خیلی ازت

تعریف کردن و گفتن که چقدر مودب و خانمی اصلا مثل بچه های هم سن خودت رفتارنمی کنی

گلم ممنونم که همیشه باعث می شی من احساس غرور کنم به خاطر گل دختری مثل شما

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی
9 دی 94 0:58
سلام عزیزم چه دخمل بامزه ای دارید خدا حفظش کنه
مامان مرجان
پاسخ
مرسی خانمی
مامان اعظم
9 دی 94 15:09
عزیز دلم چقدر دلم براش تنگ شده خیلی بزرگ شده هزار ماشاا...تمام حرکاتش مثل حلماست من هر روز دارم خونه جارو میکنم تا یه جا رو تمییز میکنم یه جا دیگرو کن فیکون میکنه وای وای 😣😣
مامان مرجان
پاسخ
الهی خاله قربون بره حلما گلی شیرین زبون
مامان لیدا
15 دی 94 2:24
چه خاااانووومی ماشالا به شما که انقدر متین و آرومی خاله جون لباس کیتی خییییلی بهت میاد بوووس به روی ماااهت
مامان مرجان
پاسخ
عزیزم هزار ماشاا... به ادرینا قشنگ منم همیشه نوشته هات رو دنبال می کنم ولی نمی تونم همیشه مطلب بزارم ولی برام خیلی مهمید دوستم
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 12:03
سلام مامانه نینی خیلییییییی نینیه نازی دارین منم قراره به زودی خاله نینی فوگولی شم. برای همین یه وبلاگ درس کردم که خاطرات نینیو تا وقتی که زمینی بشه ثبت کنم ممنون میشم شما هم به جمع دوستان منو و نینی بپیوندید. خاله جون منتظرتون هستیمااااااااا اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین. ـــــــــــخاله دلارامــــــــــــــ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد