باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

باران من

روزهای ابانی 94(آموزشها)

1394/8/17 21:40
نویسنده : مامان مرجان
343 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم این روزها انقدر شیرین شدی که حد نداره دیگه کاملا مستقل شدی تمام حرفهام رو کاملا می فهمی و

حرفهای خودتم  دست و پا شکسته که نه خیلی بهتر از این اصطلاح بهم می فهمونی

خیلی از لغات رو که بهت می گیم یا خودت ازمون شنیدی می گی که من و بابایی باورمون نمی شه

یک خاطره جالب من عاشق پاستیل هستم اگر از نوع خرسی هم که باشه که دیگه هیچی مثل همیشه که داشتم

پاستیل می خوردم یهو امدی بدون اینکه بهت یاد داده باشم گفتم مامان پاستیل من یکی در اوردم و تو سریع گفتی

سرسه (منظورت خرسه) من و بابایی شکه شده بودیم و باورمون نمیشد که شما انقدر باهوش باشی

البته توی پرانتز بگما مامانم من خیلی باهات فلش کارت و سی دی  و کتاب کار می کنم و تماما برات وقت می گذارم

الان 40 تا فلش کارت رو می شناسی و نام می بری توی پست بدی عکس هر 40 تا رو برات می زارم توی این ماه

نه تنها انها رو  می شناسی بلکه اونها رو نام هم می بری

این ماه برات کتاب خریدم چون هم خودم  و هم بابایی دوست داریم که شما حتما هر روز کتاب بخونی

 

.

این کتابها رو با اموزشهای کیتی شروع کردیم شما هر صفحه رو که ورق می زنم تمام جزییات رو که برات گفتم رو

بهم می گی مثلا این اتاق کیتیه این پنجره اشه این تخته شه این سرسه این مامانشه باباشه مسواکه حولشه

(با لهجه) یا کیتی تو حموشه (حمامه) و .....

و

اینها رو بابایی برات خریده پک کامل حیوانات اهلی

شما از قبل از روی فلش کارت هات با شکل و عکس حیواناتی مثل :

خرس( سرس).شیر.گربه(پیشی). سگ (هاپو ).مرغ.جوجه (جوج).گاو .گوسفند(ب ب همراه با فتحه روشون)

اسب(ابس). اشنا بودی ولی با استفاده از این به حیوانات سه بعدی با شکل واقعی اونها هم اشنا شدی

خیلی جالبه یک بار بهت گفتم که ببر گاو اب بخوره شما هم یاد گرفتی و همه رو می بری که لب چشمه اب بخورن

امروز داشتم به بابایی می گفتم که از خدا ممنونم که باران هیچ کدوم از زحماتی رو که برای اموزشش می گذارم

رو بی نتیجه نمی زاره و خودشم برای درس یا به قول خودت دس اشتیاق داره

ممنونم گل بانو

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد