باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

اتاق کیتی باران گلی

1394/7/23 0:36
نویسنده : مامان مرجان
651 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم  روز اول که یکسری از وسایل شما رو به سلیقه خودم و بر مبنای علاقه زیاد خودم به شخصیت کارتونی

کیتی , کیتی گرفتم فکر نمی کردم که شما هم انقدر عاشق کیتی شوی و ما هم این بار بر مبنای علاقه شما

اتاقتونو با ایتم های کیتی دیزاین نمودیم

و حالا شما انقدر عاشق اتاقتونی که دلت نمیاد ازش بیرون بیای و هر کس که بخواد بره  اونجا حتما باید خودتم باهاش

بری وگر نه که اعصابت بهم می ریزه خیلی خیلی خوشحالم که انقدر با اتاقت ارتباط برقرار می کنی

درستشم همینه که باید بچها بیشترین زمان رو توی اتاق شخصی خودشون بگذرونن

واقعا خدا رو شاکرم که مثل یک مجسمه ساز و نقاش دارم شخصیت شما رو انطور که می خوام نقش می زنم

واقعا این حقیقته که بچها یک لوح سفید هستن و اماده نگارش

عزیز دلم حالا بریم سراغ عکسهای اتاق قشنگت

 

.

لوستر اتاقتون که تماما پر از عکسهای کیتی است

 .

ابن هم همون اینه ایست که بهت گفتم که مدام میری جلوش و خودتو نگاه می کنی و موهاتو و تلتو یا لباستو

درست می کنی البته به قول خودت آینا

اون دو تا قاب عکس هم اثر دست و پا شما در یک سالگیتونه که با هزار زحمت ازتون گرفتم

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان تازه کار
24 مهر 94 0:58
مباركه عسلم باشه. اتاقش به اين خوشگلي معلومه بايدم دوسش داشته باشه
مامان مرجان
پاسخ
واقعا دل از اتاقش نمیکنه
مامانی مینا
24 مهر 94 16:53
اتاقت چه خوشگله خوشگل خانوووووووم
مامان مرجان
پاسخ
مرسی خاله
مامان لیدا
27 مهر 94 19:09
سلام به باران جون و مرجان عزیز ببخشید یه چند وقتیه سرم خیلی شلوغه وقت نشد بیام عکسهای خوشگلتو ببینم وااای باران گلی عاااااشق اتاق خوابت شدم خاله خیییییلی نازه مثل خودت دست مامان بابای خوش سلیقه هم درد نکنه
مامان مرجان
پاسخ
سلامت باشی خاله جونش
مامان لیدا
15 آبان 94 20:11
سلام مرجان جون خوبی؟ باران گلی خوبه؟ عزیزم چرا آپ نمیکنی؟ دلم برای باران جونی تنگ شد منتظر دیدنش هستم ببوسش
مامان مرجان
پاسخ
ممنون خاله جونش حتما ما هم دلمون برای شما تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد