باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران من

جشن قدم

1394/6/20 7:39
نویسنده : مامان مرجان
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

گل فشنگم شما در تاریخ  16/4/94 راه افتادی و دنیای کوچک ما رو با قدم هایت زیباتر کردی

به همین مناسبت فرخنده ما برای شما (البته با کمی تاخیر به علت اسباب کشی) مهمانی جشن قدم گرفتیم

که همه وسایل رو ی میزت رو هم و هم چیزها رو خودم با یک دنیا عشق برات درست کردم

البته توی همه اینها بابایی کنارم بود از هیچ خرجی دریغ نکرد ازش ممنوم

حالا هم اینها به روایت تصویز

.

این کارت دعوت شما بود که با یک شعر قشنگ زیباتر شده بود

.

این ولکام روی در ورودی بود و عکس بعد هم ولکام پشت در ورودی

.

دخترم در حال اماده شدن.کردیم هر وقتو

اینجا بهت میکم او او باران دست به انگور و میز نمیزنه داری ادا منو در میاری بعضی وقتها هم انگشت اشارتم مثل

من تکون هم میدی

.

.

اینجا هم در حال انگور خوردن

.

اینم کیکت که درسته که اون چیزی که می خواستم نشد ولی قشنگ شد مبارکت باشه

برای دیدن جزییات به ادامه مطلب توجه کن

 

این هم دفتر یادگاری

.

این دو تا عکس برای روی میزت بود که مسیر نگاهتو عوض کرده بودم

.

اگر دقت کنی حتی مسیر نگاه باکس پاپ کرن ها هم متفاوته کلا گلم من عادت دارم که به جزییات اهمیت بدم

.

این ها هم گیفت بودند که به مههونهای عزیزمون دادیم

.

این هدیه مامان و بابا به شما که یک بازی فکری بود مناسب سنتون

بقیه هم مامان مینا و بابا اکبر ١٠٠ تومان مامان سودابه و بابا قیدر 100 تومان خاله زری و خاله زهره هر کدام 100

عموم مهدی و خاله شیما یک باکس خوشگل که مزین بود به المان جشن قدم یک عدد عروسک کیتی و

دمپایی کیتی و جعبه موزیکال کیتی گل سر کیتی که بعدا عکس هاشو اضافه می کنم

.

اینم کیکه که البته اگر به حرف ب دقت کنی یک اثار یک انگشت کوچک روش قابل رویت است

گل قشنگم ما داریم سعی می کنیم که بهترین ها رو برات فراهم کنیم امیداوارم که بعدها که نگاه می کنی

لذت ببری و لبخندت بر لبت نقش ببنده

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان
22 شهریور 94 12:22
سلام مامان مرجان خوش ذوق . خیلی همه چیز قشنگه . مبارکتون باشه . دخمل گلتم خیلی نازه . یه سوال این استند عکس دخملی رو روی چ کاغذی چاپ زدین
مامان مرجان
پاسخ
استند روی کاغذA3 بعد چسبوندم روی مقوار دورشو قیچی کردم و با گیره لباس پلاستیکی روی میز وایسوندم
مامان لیدا
22 شهریور 94 19:22
مثل همیشه همه چیز زیبا و باسلیقه باران جون وقتی بزرگ شه کلی ذوق میکنه با دیدن اینا مامانی خسته نباشی واقعا گل کاشتی
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله لیدا جونش
مامانی مینا
24 شهریور 94 1:47
باران جووووون تبریک میگم شروع قدم زدن هاو راه رفتنتو عزیز دلم دیزاین میز هم خیلی قشنگ بود مرجان جون.
مامان مرجان
پاسخ
ممنون مینا جان
مامان هانیه
5 مهر 94 23:59
عزیزم همه چیز رو خیلی باسلیقه و عالی تدارک دیدی انشالله باران گلی عزیز زیر سایه پر مهر شما همیشه ایام شاد و سلامت باشه
مامان مرجان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان هانیه
6 مهر 94 0:00
راستی مرجان جون پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
مامان مرجان
پاسخ
حتما عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد