باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

عکس انداختن برای جشن قدم

1394/6/16 7:27
نویسنده : مامان مرجان
170 بازدید
اشتراک گذاری

'گل قشنگم  برای المان های جشن قدمت احتباج به عکس تمام قد ایستاده ات داشتم که بتونم اون چیز هایی که

توی ذهنم دارم رو برات درست کنم

البته بگذریم که چند تا عکس انداختم که تونستم اون عکسی رو که می خوام پیدا کنم که بتونم با چپ و راست کردن

عکس نگاه شما رو عوض کنم

حالا اگر حاصل کاز رو ببینی خودت متوجه می شی خیلی سعی کردم که فرینه سازی رو هم توی کارم رعایت کنم

گلم این چند وقت یک مقدار حالم خوب نبود ولی با این وحود که می خواستم مهمونی جشن قدمت رو سبک

برگزار کنم دلم نیامد باز هم کلی وسایل برات درست کردم الان حدود یک ماهی می شه که دارم روی وسایلت

کار می کنم

بگذریم بریم سراغ این عکسها که از بین هزار ها غکس انتخاب شدن

 

.

این عکس شد عکس منتخب و توی همه وسایلت اعم از کارت دعوت تا وسایل روی میزت استفاده کردم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان لیدا
22 شهریور 94 19:25
عکسا یکی از یکی خوشگل ترن باران جونم لباسش خیلی بهش میاد پرنسس خانوم
مامان مرجان
پاسخ
مرسی خاله که اینقدر به ما لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد