باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

باران من

دایره لغات باران تاکنون

1394/4/20 14:05
نویسنده : مامان مرجان
347 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم شما خیلی باهوشی از همون روز اول که عوضت میکردم سه لغت مامان و بابا و دد رو مدام در حین کارم تکرار میکردم و چون توی سی دی دیده بودم که گفته بودند بیشترین توجه نوزاد به مادر در این لحظه است منم لغات رو بهت میگفتم همیشه و همیشه تا اینکه به طور غیر قابل باوری شما در سن پنج ماهه و نیمه درست شب عاشوارا بود که باز هم هنگام تعویضت گفتی با , با ,بعد کلی سعی گفتی بابا و فرداش هم مامان اینو اگر من و بابایی صدات رو ضبط نکرده بودیم هیچ کسی باورش نمیشد ولی خدا رو شکر اون موقع من سریع صدات رو ضبط کردم خلاصه گل دخترم شما خیلی تمایل به حرف زدن داری اینجا هم تا اونجایی که توی خاطرم بود لغاتی رو که میگی رو برات میزارم البته بگم درسته که ممکنه درست تلفظ نکنی ولی هم میفهمی که داری چی میگی و هم ما منظورتو میفهمییم علشقتم و خدا رو به خاطر داشتنت شاکرم

 

١.باباییییی:بابا

 ٢.ماما:مامان

٣.آب :آب

۴. به به یس :به به

۵.دد:در در

۶.کت:کیتی

٧.ننگ:زنگ

٨.بابااسف:بابا اسفنجی

٩.عمه:عمه با لهجه

١٠.اعمت:محمد امین

١١.ابس:اسب

١٢.تاب:تاب

١٣.جیشش:ادرار

١۴.قاق:قایق

١۵.قاقه:داغه

١۶.کلی:کلید

١٧.بدهه:بده

١٨.جوج:جوجه

١٩.گر:گربه

٢٠.هاپ:هاپو,سگ

٢١.غا غا:صدای کلاغ

٢٢.کپشش:کفش

٢٣.آینی:آینه

٢۴.عینک:عینک با لهجه

٢۵.دند:دندان

٢۶.مس:مسواک

٢٧.أب:ابرو

٢٨.پا:پا

٢٩.دس:دست,دست دسی

٣٠.گو:گوش

٣١.بسی:بستنی

٣٢.زره:زهره

٣٣.عم:عمو

٣۴.جاوووو:جارو

٣۵.اخ:اخه

سی:سیب

٣۶.ماس:ماست

٣٧.تو:توپ

٣٨.قل:گل

٣٩.ببییی:گوسفند

۴٠.عکس:عکس با لهجه

۴١.در:در

۴٢.داووو:دارو

۴٣.سسل:سلام

۴۴.چیف:کیف

۴۵.حیث:حدیث با لهجه

۴۶.حمممو:حموم

۴٧.نین:نی نی

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مــــن
30 تیر 94 20:06
سلام دوست گلم من آپم با مطلب : تویه دروار اگه میشه به وبم بیاین و نظر بزارین که جبران میکنم
مامان فدیا
31 تیر 94 11:55
ماشالا به شما دختر باهوش که انقدر زود به حرف افتادی و مامانی و بابایی رو کلی خوشحال کردی واقعا شنیدن صداشون خیلی لذت داره
مامان مرجان
پاسخ
واقعا خاله جونش خدا رو شکر باران گلی خیلی زود حرف افتاد وبا اون صدا خوشگلش من کیف میکنم
مامان سمیه
31 تیر 94 20:42
افرین بارن گلی زبروزرنگ ..ایشالا همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی..
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامی آتریسا جون
2 مرداد 94 16:21
ماشالله هزار ماشالله به باران جونم خیلی شیرینه... اولین حرفهایی رو که میزنه... دل آدم و میبره یه ماچ آبدار از باران جوووووونم
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله جونش
مامان لیدا
4 مرداد 94 9:07
بچه ها توی این سن با این حرف زدنشون خیلی خوردنی هستند آدم جون میگیره صداشونو میشنوه
مامان مرجان
پاسخ
واقعا من که نفسم به نفس باران گلی بنده
مامانی مینا
4 مرداد 94 16:55
ماشالا باران جون،چه خوبه که اینقدر خوب حرف میزنی خاله جووووونی. مرجان جون منم لینکتون کردم.
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم منم لینکتون میکنم
مامان هانیه
4 مرداد 94 22:02
سلام عزیزم مرسی که به وبمون سر زدی،ماشااله باران جون چه نازه خدا حفظش کنه براتون من لینکتون کردم
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله جون هم چنین دختر گل شما رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد